Treballs express

Avui fa dies que no exposo cap treball, però durant aquest mes passat de juliol he anat fent petites cosetes que us penjaré en aquesta entrada, no són gaire importants però em fa gràcia compartir-les:

Com que tenim moltes portes al nostre pis i qui venia a visitar-nos sempre preguntaven on es el WC, ara  crec que ja quedarà més clar, jejeje.



Ara a l'estiu es molt típic els posa gots per poder decorar la taula mentre gaudim d'una beguda refrescant.





Això es un àlbum que ens vam "currar" la Vero i jo per regalar-li a la nostra professora d'anglés, que aquest any marxava de Girona per aventurar-se a viure una temporada a Mèxic. Esperem que li vagi molt be!!!



Una tarda estava tant aburrida que vaig començar a pensar que podria fer per passar l'estona, doncs res em vaig posar a fer uns anells, sembla que van quedar xulus, en faré més!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada