LO "take photos"

Aquest es un LO que vaig fer per participar en la revista Scrapbook Magazine. En un dels números de la revista presentaven una plantilla que em va agradar molt i vaig treballar amb ella, va quedar d´aquesta manera. 

Vaig escollir de fer-ho a un sòl color. Vaig escollir el B&N.

La foto està feta en la platja entre Begur i l'Estartit, era un dia que anàvem a caçar fotos de paisatge, d'animals, de detalls, de les antenes americanes, de relax.

En fi, jo vaig caçar al caçador en un moment que estava despistat, jejeje.

La plantilla del LO era aquesta:


I aquest es el LO:


2 comentaris:

  1. M'ha agradat molt!!!

    salutacions
    setratadeviajar.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Laura,
      faig el que puc, perque no actualitzo gaire el bloc, vaig per tongades, jejeje.
      El teu viatge de NY, que tal?? no trobo les fotos!!! vas poder visitar tot??? jajaja

      Elimina