LA PASTANAGA DEL REVÉS...

Molt bones, fa dies que NO penjo res !!! Aix ...



La veritat es que NO tinc novetats per ensenyar, ja que al tornar a estar sense feina, espero que temporalment, em sento una mica desmotivada.



Aquest cap de setmana he tingut una mica de MOTIVACIÓ perquè celebràvem un 

AniverSAAAri !!!!!!

d´un amic i també tenia de donar un altre DetaLLET a una amiga que fa dies va fer anys i encara no li havia regalat res !!! 
soc una impresentable, jejeje




Doncs a part del regal que li vam donar als nostres amics, els hi vaig fer un DetaLLET per cridar la bona SORT ... ;-P      




Fent, fent, FENT el DetaLLET ... 

... em vaig inspirar ...

... i va sortir aquesta pastanaga del reVÉS !!!

com podreu veure a les fotos, el cos de la pastanaga es 

taROOONja

i les fulles 

VEEERdes



doncs ho vaig fer al reVÉS sense voler i després vaig pensar que no era cosa de la SORT ni la casualiTAT, sinó de l'empanada que portava en pensar tantes coses a l'hora.



A dins de la pastanaga vaig camuflar unes llaminadures que serien les

"VITAMINES"  

que comento en el text i que porten una SORT !!! ... mmm ...




Espero que us agradi i sigui una bona idea perquè la pugueu fer. 




Aprofito per dir que si no us veieu amb cor de fer-ho vosaltres, sapigueu que puc fer aquests detalls PER ENCÀRREC o un altre tipus de detall, com els que vaig fer per un baTEIG , només cal que em demaneu pressuPOST i jo encantaDÍÍÍssima us el faré.




Apa, a gaudir de la PRIMAVERA amb aquests colors !!!





primer vaig encunyar els cons i enganxar, després vaig decorar amb ulls i nas

aquestes son les llaminadures

les embolico per amagar-les i donar el toc de les fulles de la pastanaga

així queden embolicades

giro les fulles

i les introdueixo a dins els cons

el resultat es divertit

el vaig presentar dins una capça plena de paper de seda de color blanc i taronja, i vaig posar aquesta blonda amb un missatge


A part d'aquest DetaLLET ...



aquesta es la TarGEta que vaig fer per disculpar-me ...
per haver trigat tant en donar-li el regal a la meva amiga, jejeje. 

Li va enCAntar !!! 

Uf !!! 

menys mal !!! ...





portada

interior de la targeta

darrera de la targeta









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada