Com vaig descobrir l´SCRAP ???

Un dia una amiga d´EGB, no recordo quan, com ni perquè, va començar a engrescar-me per que anés a fer manualitats a la guarderia on treballava ella. M´explicava que feien trobades els divendres a la nit i que es portaven sopar i s´estaven allà fins que es cansaven i que de tant en tant organitzava algun taller amb alguna tallerista que venia de Barcelona i que segur que m'agradaria molt perquè ella recordava que a l´escola se´m donava prou bé.

Jo li anava diguen que no tenia ganes, que era lluny, que ho feien a una hora molt tard, i mil excuses.
Fins que un diumenge que anàvem a visitar-los a casa seva i... xerrant i xerrant ens vam quedar a sopar a casa seva per mirar si no recordo malament algun capítol de Desafio Extremo que el presentava en Jesus Calleja, un programa que ens encantava a tots quatre, jejeje, recordo que van anar els nois a comprar uns kebabs, mmmm...

En aquella vetllada, la meva "insistent" amiga va aprofitar la ocasió i em va ensenyar quin tipus de manualitats feia. Quan ho vaig veure vaig flipar!!! em va explicar que això s´estava començant a introduir per Catalunya, que a Barcelona ja hi havia varis llocs que oferien aquests tallers i que aquí a Girona tot just ho estava introduint ella com a activitat extra escolar dirigida a les mares.

En aquest moment es quan vaig descobrir l´SCRAP!!! ja tenia ganes de fer un taller!

Vaig interrogar a la meva amiga de tot el que sabia ella de l´Scrapbooking.

 Jo: - tornam a dir com es diu?
 Ella: - Scrapbooking...

Em va començar a assessorar d´on aconseguir material per poder començar a fer els primers treballs, també en quines botigues a Barcelona feien tallers... i just a l´endemà ja vaig començar a buscar per Internet tallers en les botigues que em va parlar ella i vaig estar buscant tot el que tingues a veure amb l'SCRAPBOOKING.

Quina cosa que em va ensenyar!!! Deu meu!!! perquè m´ho va ensenyar!!! estava ansiosa de buscar material per poder fer alguna cosa JAAAAAAA!!!.
El primer que vaig fer es anar a botigues de "xinus", a la "Casa", a papereries, a veure si alguna cosa em podia servir, com botons, cintes, enganxines, papers, blondes, el que sigues!!!

I així, gracies a ella ara tinc un hobbie, que a part d'anar a muntanya, m´encanta!!! Avís!!! ES ADICTIU!!!

Ara ja us puc dir qui es ella, molt@s ja la coneixereu, es la responsable de la revista Scrapbook Magatzine!!! Si si!!! la ERICA!!!

A la part dreta d´aquest blog teniu un "RECOMANO" que hi ha enllaçat el seu blog, us el recomano.

Apa, fins la pròxima entrada!! Segurament ja introduiré treballs que he fet.



2 comentaris:

  1. ajajajja
    que buena!!
    es verdad!!
    no recordaba lo del Calleja.. pero si, todo es verdad, doy fe ;)
    me costó muuucho que te fijaras en el Scrap pero al final, lo conseguí...
    Ainx... muchas gracias por hacerme un poco protagonista junto a ti de una entrada de tu blog...
    Guapa!!
    jajaja
    Sigue disfrutando del Scrap tu que puedes y tienes tiempo!!
    Besitos,
    Tu amigadetodalavida,

    ERICA

    ResponElimina
  2. JAJAJAJA, eso intento!!! jejejeje
    te mereces un poco de propaganda gratuita de tanto en tanto, jejeje

    gracias a ti!!!

    ResponElimina