Presentació


Hola,

soc Lupe i un dels meus entreteniments de fa uns anys es fer SCRAP, que en un altre moment explicaré com vaig descobrir-ho, només comentaré que va ser gràcies a la constància, insistència, perseverança, persistència, constància, fermesa, tenacitat, paciència, .... d'una bona amiga de tota la vida (que algun@s coneixereu quan us digui qui és).  

A dia d'avui ja tinc fets una pila de treballs d'scrap i he decidit de començar a fer un blog per poder-los mostrar a tothom. Els primers treballs d'scrap podreu veure que són molt bàsics, senzills i sense gaire sentit d'ordre (amb això vull dir que alguns treballs estan fets en tallers, això implica que s'ha fet ràpid i sense pensar gaire com decorar, que dir, quina foto posar,..., per això dic sense gaire sentit d'ordre, perque molt@s de vosaltres ja sabreu que fer un taller d'scrap es estresant i cansat).

Els treballs han anat millorant, però sempre mantenint la mateixa dinàmica de senzillesa amb un xic de creativitat i molt important, sempre adaptant-me a les meves possibilitats econòniques ja que aquesta branca dins de les MANUALITATS cal saber que és cara. Igualment sempre hi han moltes alternatives per no tenir d'invertir gaire al principi d'enganxar-te, jejeje.

Espero que us agradi i estic convençuda que a molt@s us servirà per iniciar-vos o agafar idees per els vostres projectes, igual que jo he agafat idees de molta gent que ha compartit els seus.

Pròxima entrada:

Com vaig descobrir l´SCRAP ???






3 comentaris:

  1. guapi!!
    jajajqa estoy deseando saber quien es esa PESADA que insistió tanto en que te tenía que gustar el scrap!!


    jajjajajaj

    MUA!

    ResponElimina
  2. Tranquila!!!! jajaja, serás la primera en saberlo!!!
    pero si piensas un poco lo adivinarás! jajajaja
    besitos

    ResponElimina