El color ROSA

M'encanta!!! m'encanta i m'encanta!!!

Últimament el rosa es un color que el poso a tot arreu, a casa, a la roba, al mòbil, a l'anglès, als treballs, i... perquè no, també als encàrrecs!!!

Una amiga de l'EOI va molt ocupada i té dos nenes a casa, encara més ocupada!!! jejeje, em va demanar ajuda per que li decorés unes lletres per la seva filla petita, doncs jo, que m´agrada molt fer aquestes coses li vaig dir que quan vulgues li faria encantada!!! jejeje.

Doncs ja m'havia donat les lletres de cartró fa dies, i aquesta setmana que he tingut un moment li he decorat amb molt de "carinyu" i evidentment amb un toc de ROSA, jejeje. Li vaig demanar si no li importava que sigues tot rosa, em va dir que cap problema! que confiava amb mi, i jo com que tenia la porta oberta em vaig esplaiar, jejeje.

Aquí us deixo algunes fotos, m´encanta, la veritat.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada