Pastís de bolquers

Molt bones!!!, 

fa dies que no faig cap entrada, però la veritat es que he estat una mica ocupada en fer moltes coses inesperades i diferents, algunes d'elles les penjaré durant aquests dies perquè veieu tot el que he anat fent de manualitats, ja siguin regals o encàrrecs, així entendreu del perquè no he pogut actualitzar gaire el blog, jejeje.

En primer lloc, us presento aquest pastís de bolquers que he fet al meu primer nebot!!! estic molt contenta de ser tieta i d'haver fet aquest primer pastís que va tenir molt d'èxit.

Una amiga de l'EOI em va explicar com fer-ho i el que podria posar per decorar. En primer lloc vaig anar a comprar els bolquers, com que soc inexperta li vaig demanar consell i al final em va acompanyar a comprar els bolquers, un xumet, un biberó, una colònia, jejeje, fantàstic!!! 

Jo, pel meu compte vaig anar a comprar un peluix i una caixeta amb una pasta o massa que li poses la petjada del nadó per tenir un record de com eren les seves mans i peuets quan tenia pocs dies.

Aquí us deixo algunes fotos del procés per fer el pastís de bolquers, espero que us agradi i us doni una bona idea per regalar si teniu ocasió. Fa molta gràcia, jejeje.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada